mandag den 20. juli 2009

Mandagens tip: Origins solbeskyttelse

Denne mandags tip er Origins "Out smart Daily SPF 25" solbeskyttelse. Jeg har nævnt den før her på bloggen, men syntes faktisk, den har fortjent et helt blog indlæg for sig selv:).
Jeg har meget lys hud, og bør derfor have solbeskyttelse på, hver gang jeg går ud i solen. Og hvis du vil undgå de værste rynker, kan det i det hele taget betale sig at solbeskytte dit ansigtet hele året. Nu er jeg bare ikke særlig god til at få taget den pokkers solcreme på, især fordi jeg ikke bryder mig om den fedtede fornemmelse i ansigtet. Men Origins Out Smart er simpelthen så lækker at bruge, at jeg nyder at smøre den på hver morgen. Out Smart har en smule farve, hvilket giver huden et smukt, ensartet udseende, uden dog på nogen måde at være dækkende. Den dufter skønt af citrus og konsistensen er blød, let og fin. Jeg syntes, ikke den gør huden fedtet, og den fungerer virkelig godt til min hud, der er meget sart. Den smelter simpelthen sammen med den:). Den skal smøres ovenpå din normale dagcreme, og prisen ligger på omkring 200 kr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar