onsdag den 29. juli 2009

Gårsdagens indkøb

Jeg fik - selvfølgelig - shoppet lidt i går. Dels manglede jeg en ny mascara, dels ledte jeg efter en bodylotion/oil, fordi jeg får så tør hud af at bruge selvbruner. I Salling fik jeg anbefalet den nye mascara fra Lancome "Hypnose Drama". Jeg skal nok skrive lidt om den, når den er afprøvet. Og så besluttede jeg at afprøve en bodyoil fra Esteé Lauder's serie "Bronze Goddess". I forvejen har jeg afprøvet selvbruneren fra serien, og den oplevelse vil du komme til at høre mere om meget snart;)

Vi har et stykke tid, gerne ville læse Lone Hørslevs digtsamling "Jeg ved ikke om den slags tanker er normale". Så da vi fandt den i Kristian F. Møller, købte vi den. Den har fået megen ros, og jeg glæder mig til at læse den:)

I Sinnerup faldt jeg desuden over denne kjole fra Part Two, der var sat ned fra 1299.- til 4oo kr! Jeg syntes, virkelig det var et kup. Kjolen er mere rå end mine andre maxikjoler, og vil se superfed ud sammen med min læderjakke.

Photobucket



Ingen kommentarer:

Send en kommentar