lørdag den 11. juli 2009

PS: Send mig et klædeskab

Pyhh hvor jeg savner et klædeskab. Dvs. vi har et klædeskab her i vores mini låne lejlighed, men det er 1 meter bredt, og kan dårligt rumme Pastorens skjorter. Jeg var så forudseende at medbringe et tøjstativ, men eftersom vi ikke fik vores bøjler med, hjælper det ikke stort. Så mit tøj ligger stadig i stakke. Når Pastorens vikariat er overstået, bliver 1. krav til en præstegård altså verdens største skab og gerne walk-in thanks. Dagen i dag er gået med at sortere ud i stakkene, for en del af mit tøj får jeg ikke brugt. Det ligger bare nederst i bunken, og hver gang jeg sorterer i det, har jeg ikke nænnet at smide det ud, og det får en chance til. For måske får jeg brugt det nu. Og nej, selvfølgelig gør jeg ikke det, for så havde jeg jo allerede brugt det. Men NU skal det være. NU er er det samlet i en bunke, og ryger i kælderen. Så kan det ligge der, til jeg engang nænner at smide det ud eller give det til Røde Kors.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar