tirsdag den 28. juli 2009

På torsdag sker det...

Nu har jeg gået et stykke tid, og overvejet om jeg skal lade lokkerne falde, til fordel for en mere Kate Moss' inspireret frisure. Og nu er tiden hos frisøren bestilt - på torsdag skal det ske. Jeg har ikke fået klippet mit hår hos en frisør i maaange år, fordi mit hår har været langt, og fordi jeg selv har kunnet klippet spidserne på det. Samtidig har jeg været i tvivl, om pandehår ville klæde mig. Så hvis jeg tikker frem her på bloggen med en stor sæk på hovedet, så er det fordi klipningen var en katastrofe;).
Pandehåret bliver langt som hos Moss, og længden som på det første billede. Min farve er dog mørkere end Kates, så det sidste billede viser meget godt, hvordan langt pandehår vil se ud med min hårfarve. Jeg vil gerne kunne sætte det som på alle 3 billeder, og det skal stadig kunne sættes op:


3 kommentarer:

  1. Er da sikker på at det bliver super godt! Spændt på at se det.

    Marlene
    http://malsendk.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Det bliver spændende at se dit nye hår:)
    Jeg har selv næsten lige fået lavet nyt. Fra at have langt, glat og fladt hår til nu at have semi-kort hår med masser af krøl og masser af fyld..
    Det skønt..

    SvarSlet
  3. Jeg håber det bliver godt:). Det er altid et stort skridt, at gå fra langt hår, til skulderlangt:)

    Susie

    SvarSlet