søndag den 19. juli 2009

Dagens outfit

I dag var vi i biografen og se Brüno. Allerede ved forfilmene blev stilen lagt; Først et klip fra den kommende "Piger på prøveløsladelse"-film, og derefter en reklame for en et polterabend film, der vist hed "Hang over", hvilket siger det hele:). Selve filmen, tjae hvad skal jeg sige? Nu er jeg ret vild med Sacha Baron Cohen, simpelthen fordi manden, ud over at være ca. lige så høj som Pastoren, uden frygt for eget liv og lemmer, kaster sig ud i at bryde alle de tabuer man måtte kunne opdrive. Selvfølgelig vil filmen provokere en del mere i Guds eget land, hvor homofobi desværre stadig er noget mere udbredt end i Danmark. Men filmen er helt klart værd at se, hvis man ellers er til den platte humor. Og det er både pastoren og jeg, så vi var godt underholdt:). Hvis ikke jeg skulle lufte mine læderleggins fra Vila netop til fordel for østriske Brüno, hvem søren skulle jeg så gøre det for? Toppen er fra H&M og skoene har jeg skrevet om HER:

4 kommentarer:

  1. Virkelig fed top!

    /Jeanett
    http://jeanettd.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Tak:). Jeg syntes virkelig også, den var et godt fund inde på Trendsales:)

    Susie

    SvarSlet
  3. Jeg er også vild med dit outfit!! Brüno, go home ;) hahaha, ej, du ved hvad jeg mener!

    SvarSlet
  4. Hæ hæ :))). Og mange tak:))

    Susie

    SvarSlet