mandag den 13. juli 2009

Hjemme igen

Så er vi igen hjemvendt fra Roskilde. Som sagt skulle Pastoren have taget blodprøver og det var
han ikke helt begejstret for. Det er nu meget sødt, at min 190 cm og 110 kg mand bliver helt
fugtig i hænderne ved tanken om at skulle stikkes;). Bagefter udforskede vi Roskilde-bymidte, for det kan meget vel ske, at det er her vi ender om nogle månder. Vi søger nemlig et fast pastorat i bla. Roskilde-området. Sandsynligheden for at finde noget her, er nok størst. Så det var med de øjne, jeg så på byen i dag. Og selvom Roskilde selvfølgelig ikke har de store dyre butikker, som Århus har, så har den faktisk de butikker man har brug for; En boghandel, en H&M, en Bahne (som jo egentlig også sælger dyrere mærker), en Tp-musikmarked, og forskellige andre tøjbutikker. Og den har endda noget som Århus ikke havde da vi forlod den, nemlig en Gina Tricot! YES! Det er helt klart et stort plus. Og jeg fandt da også 2 pandebånd og 4 toppe derinde. Jeg kunne sagtens have fundet mere, men Pastoren stod og trippede. En eller anden dag må jeg altså lære ham at shoppe. Det var så meget lettere da han røg, for så kunne jeg sende ham ud og ryge, mens jeg shoppede = begge var tilfredse. Han er dog ikke helt slem ham min mand, for han købte faktisk "Sex And The City"- shoeboxen til mig i dag. Tak Skat! (og her plejer min yngste søster på 11 år at råbe: ISMAND :)).




















Billede 1: Pandebånd fra Gina Tricot med fjer 79 kr. Billede 2: Nadine t-shirt 99 kr, Lilly tanktop i sort 99 kr, Lilly tanktop i grå 99 kr

Ingen kommentarer:

Send en kommentar