torsdag den 4. juni 2009

Sommerens make-up

Hvor er det dog skønt at få lidt sol på kroppen igen. Huden bliver bare smukkere med lidt glød. Jeg er ret vild med Linsay Lohans look, fordi jeg syntes, hun ser rigtig sommerlækker og retro-babe agtig ud. Jeg har dog så lys hud, at jeg bliver nødt til at passe ekstra godt på den, så jeg smører mig ind
i solcreme, når jeg er i solen, og får i stedet gløden med selvbruner. Jeg har lige afprøvet EasySun self tanning towelette. De er parabene-fri og giver en rigtig fin ensartet farve. Hvis du ikke har prøvet dem endnu, så gør det endelig. De koster kun 10 kr og kan købes i bla. Matas. Du kan også finde dem lidt billigere på nettet, hvis du googler lidt rundt.
Jeg bruger Origins "Out Smart Daily SPF 25" ovenpå min normale dagcreme som solbeskyttelse. Min Tromborg mineralfoundation giver huden glød og dækker fint. Nilens jord har en fantastisk solpudder, der hedder "Diamond
Powder. Den bruger jeg både som highlighter og som solskinspudder. Jeg leder pt. efter Nilens Jord lipgloss nr. 772, der er virkelig fin og som giver læberne et nude look. Alle de nævnte mærker,er parabene fri.
Generelt går jeg nok lidt mod moden denne sommer. Jeg har godt nok købt Chanels Miami Peach, men i stedet for de korale nuancer er jeg mere til de blege, rosa nuancer. Derfor er jeg også faldet fuldstændig for Chanels "Rose Baby".
Den er bare så fin mod brun hud. Billedet yder den slet ikke retfærdighed,
Så prøv den endelig hos din lokale Chanel-pusher. Ellers er min sommer make-up rutine så så enkel som min vinter;
Solbeskyttelse, Mineralfoundation, sort flydende eyeliner eller sort/brun eyeliner blyant, Solskinspudder som også bruges til highlighter og sommetider ryger der lidt lipgloss på også:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar