lørdag den 6. juni 2009

SP mange tak

Til min store overraskelse, har jeg faktisk optjent 6200 kr i SP penge. Jeg er overrasket, fordi jeg netop som ordningen blev indført i 99, begyndte på lærerseminariet, og dermed ingen fuldtidsbeskæftigelse havde. Men jeg må have arbejdet mere, end jeg troede. Beløbet er så småt, at det næsten ikke kan betale sig at lade det blive stående, så jeg har valgt at få pengene udbetalt. Der ryger jo 30 % fra til skat, men tilbage er jo lidt over 4000 kr. Dejlige, skønne penge, der for en gangs skyld ikke behøver at gå til fornuftige ting. Så jeg går pt. og overvejer om de skal gå til:

1)Brugt Balenciaga taske fundet på Trendsales.
2) En ny pung evt. Marc Jacobs eller Miu Miu
3) Et LV leopard tørklæde
4) Mit første par Louboutin'er
5) Et års forbrug af Ben and Jerrys ;)

Jeg hælder til 1 eller 4.

What to buy

Ingen kommentarer:

Send en kommentar