tirsdag den 9. juni 2009

Ok...

...I fredags startede min skrump endelig. Jeg skulle først lige være i humør til at undvære chokolade og Ben & Jerrys :). Det betyder jo at jeg må finde trøst et andet sted, og jeg er jo velsignet med en dejlig mand "Pastoren":

Og min lille mis Oliver, der er vores erstatningsbarn til den ægte vare kommer:









Til en ægte kur, hører jo også motion. Uheldigvis er jeg født med hypermobile led, så jeg kan ikke bare kaste mig over hvilken som helst form for motion. Det SKAL være skånsom, og det SKAL være så tilpas langsomt, så jeg kan nå at mærke, om mine led kommer i yderposition. Ellers laver jeg skader på dem. Desuden syntes jeg motion er ret kedeligt! Jeg ville ønske, jeg var en af de mennesker, som blev høj af at løbe eller svømme eller noget tredie, men det gør jeg ikke. Hvis jeg skal dyrke sport, skal det være sjovt. Her har jeg og pastoren fundet det perfekte motionsapparat; Wii fit. Det aktiverer os, det er skånsom mod mine led og ikke mindst: Det er SJOVT:).

Og må jeg til sidst komme med en lille anbefaling? Jeg var inde og se filmen "Lad den rette komme ind", og syntes den var fantastisk. Og nu har jeg lånt bogen bag filmen. Jeg er lige gået i gang med den og er allerede fanget. Den er skrevet af John Ajvide Lindqvist og har samme titel som filmen. Hvis du ikke har set filmen, vil jeg stadig anbefale bogen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar