lørdag den 13. juni 2009

Nicole Richies tøjlinje

Efter sigende skulle Nicole Richie være undervejs med sin egen tøjlinje. Hun har allerede sin egen smykkelinje, som er blevet en stor succes, og det naturlige næste trin måtte jo være en tøjlinje. Richie elsker tøj og mode. Under celeb stylisten Rachel Zoes kærlige hånd, er hun blevet solidt oplært indenfor styling og mode. Faktisk i så høj grad, at Richie sagde farvel til Zoe, og nu er et selvstændigt fashionikon på et langt højere niveau end Zoe.

Hvad mon en kommende tøjlinje kommer til at indeholde? Jeg ville blive skuffet, hvis ikke der sneg sig et par maxikjoler, og et boho-inspireret præg indover. Derudover kunne jeg forestille mig, at hun vælger at blande casual med hippie. Hun er vild med at klæde sig feminint med lange hippiegevanter, men man ser hende også ofte i en casual løs top, og enten skinnies eller leggins. Og mon ikke vi kommer til at se en masse farver? Jeg glæder mig under alle omstændigheder til resultatet:)

Klik på billedet og se det i fuld størrelse.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar