søndag den 2. august 2009

Top 10 introduceres her på bloggen

Som noget nyt, vil jeg begynde at lave små top 10'er over forskellige ting. De vil blive præsenteret i et indlæg, som dette, og derefter blive sat ud i sidemenuen. Min første top 10, er en top 10 over mine sommerønsker. Og allerede nu har jeg glemt 1 ting; Nemlig det LV leopard tørklæde som jeg pt. er ved at spare op til:)


Photobucket

1: En ryg tatovering. Jeg vil gerne have lavet én stor tatovering, hvori min lændetatovering indgår. ; 2: Isabel Marent støvler, eller Zaras efterligning af dem. De er samtidig et oplagt DIY-projekt, men jeg har ikke fundet de helt rigtige støvler endnu.; 3: Lyserøde satin flats; 4: Pedro Garcia "Irma" slangeskindsflats; 5: 2 stk. Gypsy 05 hippie kjoler; 6: Chanel taske i mørkeblå eller sort; 7: Sorte klassiske Louboutin stiletter; 8: Alexander Wang "Brenda" taske i sort; 9: House of Harlow headpiece; 10: Bikerstøvler helst Notabenes

Ingen kommentarer:

Send en kommentar