tirsdag den 4. august 2009

Gæsteblogger: Udsalgsoverraskelse

Jeg overlader lige bloggen til min veninde Juristen , for en kort bemærkning;). Rart med en afløser, når man selv har travlt med at slappe af i Århus:

Det er fantastisk, når det sker: at man uden at lede finder præcis det, man søger J Jeg er inviteret til bryllup, hvor min kæreste skal være forlover og derfor klædt i stilet sort jakkesæt med vest og cravate, så der er lidt at leve op til, hvis jeg skal kunne matche ham ;-) Da jeg ikke lige har et lager af selskabskjoler og heller ikke havde lyst til at investere i det helt store for den ene dags skyld, har det været lidt svært at finde et outfit, jeg kunne tage på. I lørdags var jeg så et hurtigt smut i Magasin efter en brunchtur i Lyngby, og uden at lede faldt jeg over denne kjole i girafprint på udsalg til 50 % og yderligere 20% hos Karen Millen:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar