onsdag den 19. august 2009

Brunch i Lyngby

Jeg mødtes med juristen til Brunch i Lyngby i dag. Jeg faldt over dette sæt i Message:


Photobucket

Blazeren fra MbyM, der som det ses er ret kort, var grå/blå, og passede derfor perfekt til den rosa top. Selve sættet kunne hurtigt blive for "pænt", men fordi det var sat sammen med et par ripped jeans, holder det stadig. Jeg ville personligt også tilsætte nogle rå sølvsmykker og mange af dem.
Jeg prøvede faktisk jakken, men jeg syntes den var små-dyr, i det den kostede 600 kr. En tilsvarende jakke i H&M ville have kostet mindst 200 kr mindre! Heldigvis/uheldigvis var den ikke i str. xs, så jeg slap for at tage stilling til jakke og pris. Men nu sidder jeg bare tilbage og tænker med længsel på sættet;). Måske ender jeg alligevel med at opstøve jakken, og betale de 600 kr...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar