lørdag den 22. august 2009

Mit kommende DIY

Jeg har gået og barslet med et nyt DIY projekt. Det bliver endnu et projekt, som inkluderer nitter. Egentlig ville jeg først have postet det, når det var færdigt, men eftersom billeder af originalen er ved at cirkulere rundt i blogland, afslører jeg det nu. Det færdige resultat kan jeg forhåbentlig fremvise i løbet af næste uge.
Nu til projektet; For over 1 måned siden, faldt jeg over dette billede i Cover:


Photobucket

Det var INSTANT LOVE :). Jeg måtte simpelthen eje disse skønne bukser. Men de var ikke at finde på Asos, så jeg begyndte at tro, at jeg måske var kommet for sent. Derfor besluttede jeg at lave min egen version af dem. Jeg har købt nitter på Ebay, og bukser i Zara. Det ene bukseben er færdig, og så snart jeg får mine sidste nitter, bliver det andet ben også færdig. Jeg glæder mig til at vise jer resultatet. De originale bukser kan købes her.

3 kommentarer:

  1. Hvor og hvordan køber du nitter henne? De er total dyre i DK hvis man vil have de gode og seje nitter!

    Er det billigere på nettet siden du køber dem der? Kan du forklare hvad man gør på Ebay, kender det ikke :)

    SvarSlet
  2. Ja, de er da superseje, og selvgjort er jo som regel velgjort! Glæder mig til at se resultatet.
    /Julie

    SvarSlet
  3. Julie: Jeg glæder mig også til de er færdige:)

    Anonym: Jeg tror jeg laver et indlæg i morgen, mandag, hvor jeg skriver lidt om hvor nitterne kan købes, og hvordan man handler på Ebay:)

    Kram
    Susie

    SvarSlet