torsdag den 20. august 2009

Kolde hænder

Jeg er en frossenpind! Og derfor begynder jeg også at gå med vanter ret tidligt på efteråret. Hvilket jeg er blevet moppet med af diverse venner og familiemedlemmer;). Men nu har jeg fundet løsningen. Jeg faldt nemlig over disse skønne skindhandsker i H&M i går, da jeg var i Lyngby:

Photobucket

Photobucket

Dem kan jeg iføre mig, under alibiet "jeg er bare super trendy", og slippe for at fryse om mine små fingre.
Da jeg kom hjem med mit køb, så jeg i det nye IN, at de også havde opdaget handskerne. Som mig var de også vilde med de store, rå lynlåse, der iøvrigt matcher min Brenda-taske:). Og minder de ikke lidt om de berømmede Chanel handsker fra sidste år? De var også lidt korte i det, så de ikke dækkede hele hånden. Mine H&M handsker kostede dog kun 200kr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar