lørdag den 22. august 2009

Mine gamle støvler

I begyndelsen af august skrev jeg om nogle skønne støvler, som jeg havde bestilt fra ASOS. Og på trods en masse bøvl med at få dem leveret, genleveret, hentet og tilsidst gensendt er de nu kommet frem:). Og jeg er bestemt ikke skuffet. De ligner et par gamle, gamle ridestøvler. Detaljerne er super coole; Der er folder, hvor der normalt ville være folder, hvis de er gået godt til, og efterhånden er faldet lidt sammen. De er mørkere på snuden, som hvis de gennem årevis havde trasket gennem regnvejr hver dag. Og sidste detalje findes nedenunder dem. For her har man slået søm hele vejen rundt, som hvis de var blevet håndlavet hos en gammeldaws skomager. I love them! Nu skal vejret bare tillade at jeg kan bruge dem:)


PhotobucketPhotobucket



PhotobucketPhotobucket



Ingen kommentarer:

Send en kommentar