tirsdag den 5. januar 2010

Set og sket i Monki

Da jeg var i Monki i Lyngby i går, fald jeg over 4 ting, hvoraf de 3 kom med hjem. Jeg stod længe og lurede på disse støvler:



Jeg syntes egentlig de var fede, sådan ret 70'er disko-agtige. Men jeg syntes alligevel, de blev FOR disko-agtige i en tid, hvor jeg hovedsagelig er tiltrukket af rene, sorte linjer. Men du er måske modigere end mig, og de står til minus 50% :)

Til gengæld kom et par velourleggins, et par leggins med lukning i siden og en frynsebolero, med mig hjem (alle 3 ting stod til minus 50%).

Frynseboleroen måtte jeg lige prøve i prøverummet først, da jeg ikke var sikker på, om den blev for lang. Men jeg blev enig med mig selv om, at den var ret fed, så HAPS :). Billederne af de to par leggins, kommer på et senere tidspunkt.





4 kommentarer:

  1. Synes du ikke prøverummene er enormt irriterende? Jeg kan slet ikke prøve ting derinde. Men fin ser du ud:)

    SvarSlet
  2. Min veninde har dem, og først tænkte jeg også hey discogirl, men da hun så fik det stylet, blev de virkelig fede! ..
    De pepper en simpel sort kjole meget op.

    SvarSlet
  3. Haha det der prøverum er altså fantastisk :D ska du ik snart til at være lidt aktiv på twitter igen i øvrigt ;)

    SvarSlet
  4. Anonym: Tak:). Jeg kan sagtens forstå, hvis nogle mennesker slet ikke kan med dem, for de ER specielle, men jeg kunne meget godt lide dem. Jeg syntes de var ret syrede;))

    Kimmie: Uhh, nu får du mig helt til at fortryde at jeg ikke købte dem:) Kunne du ikke tage et billede af dem, og poste dem på din blog?

    riJaH: Jo, men jeg venter på at min Iphone kommer, så det bliver lidt lettere end at skulle på fra pc'en hele tiden:)

    Knus,
    Susie

    SvarSlet