mandag den 18. januar 2010

Gratis reklame for Friis & Co

Helt usædvanligt for blogverden, bringer jeg nu en UOPFORDRET reklame for Friis & Co;). Har I ikke tjekket deres udsalg ud på nettet, så vil jeg anbefale at man lige smutter forbi. Jeg fandt bla. Kylie skoene i str. til 500 kr (billede 1). Jeg har længe gået og savlet over disse og Zara´s der minder om dem. Jeg havde forventet at jeg måtte ty til overpris på eBay, men denne gang var jeg heldig, og fandt dem en del billigere end ventet:)





Jeg købte også disse Miu Miu inspirerede støvler (billede 2). Jeg er nemlig vild med originalerne, men havde ikke liiiige flere tusinde at smide efter dem:). Så er de 1059 kr som Friis´efterligning koster er mere overskueligt:)

knus, Susie

4 kommentarer:

  1. Hej Susie, lækre boots der er på vej til dig - de er super skønne begge par :-) Jeg var selv en af dem, der benyttede Friis & co´s udsalg - jeg købte nemli Lonnie-overknee støvlerne på webshoppen igår :-)

    Glæder mig til at se dig med dine to nye par støvler på :-)

    Mange hilsner fra stine

    SvarSlet
  2. Hej Susie.
    Har selv luret lidt på de Miu Miu kopier, de ser umiddelbart ret fine ud. Men ved du hvor høj hælen er? Kan ikke se det på hjemmeseiden. Eller vil du evt skrive det, når du modtager dem?
    Vh Maria
    Ps: Pastoren er vist mere end 3500 kr værd :-), men for fanden hvor er det ærgeligt.

    SvarSlet
  3. Sille-c: Jeg skal nok poste billeder herinde på et tidspunkt:)

    Maria: Jeg skal nok måle dem senere, men jeg vil sige, at de er ret behagelige at have på. Det er ikke alle sko af den type, der rent faktisk er til at gå på, men det er disse:)

    Knus,
    Susie

    SvarSlet
  4. ps. Du har nok ret Maria; Det ville nok i længden være dyrere at gå ud og købe en ny og optræne ham end Chaneltaske i ny og næ;) Og så er jeg da også helt glad for ham, må jeg indrømme;))

    SvarSlet