lørdag den 21. november 2009

Todays outfit/Dagens outfit

Jeg er tilbage, efter et par dage med sygdom:). Vi skulle brugte et par timer på æbleskiver hos mine forældre, og på at få bilen tjekket inden Pastoren skal til kursus i Løgumkloster i næste uge. Han skal være væk i 4 dage, og på den ene side ved jeg at jeg kommer til at savne ham helt vildt, på den anden side, er det skønt at have nogle dage for mig selv:). Anyways så bestod mit outfit af min store strik sweater fra Vero Moda, stribet top samme sted fra, leggins fra Topshop, og støvler fra Asos.

Back after being ill:). We visited my parents, for a car tjeck up, before the Reverend is going away next week for 4 days. I was wearing my big knit from Vero Moda, a top from the same place, leggins from Topshop and boots from Asos.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar