torsdag den 5. november 2009

1. skridt/ step one

Første skridt jeg tog i min stil-jagt, var at erkende at jeg gerne ville vise min personlighed gennem mit tøj. Banalt siger I måske, men jeg var sgu blevet blind for de signaler jeg ville sende. Fx har der altid været stor forskel mellem mit udseende og min personlighed. Jeg denne her lille blonde ting, der åbenbart signalerer en eller anden form for skrøbelighed. Så folk har det med at tolke mig som værende en lille forsigtig dukke, der aldrig får snavs under neglene. I virkeligheden er jeg en drengerøv, der bander som en sømand, og som har ret stærke meninger om ting, og ikke er bange for at fortælle folk hvis jeg syntes de er nogle båt-nakker. Som barn elskede jeg at klatre i træer, rulle mig i græsset og lege med legetøjspistoler. Jeg sætter stor ære i at kunne klare mig selv, og vil aldrig lade min avasion mod edderkopper, forhindre mig i at fjerne dem. Og så har jeg en ret stærk mave. Jeg kan klare selv de mest ulækre lortebleer, og rådne ting.
Nu kunne jeg vælge at understrege mit udseende med store baby-lyserøde sweatre, og den fælde er jeg også faldet i et par gange (jeg elsker sgu altså lyserødt;)), men som person er jeg mere rå. Og det skulle min stil gerne afspejle. Det gjorde den faktisk også da jeg var teenager, hvor jeg lyttede til Guns n Roses, Metallica og alle de andre hard rock drenge. Så lod mig inspirere af mine gamle idoler:


Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Og lad mig advare med det samme: Hvis du er en mand, der læser dette, så drop denne inspirationskilde - ellers ender du bare med at ligne Sidney Lee :D. Men er du kvinde med samme smag som mig, så tyvstjæl fra disse billeder. For denne meget rå stil, er super fin til meget feminine kvinder, fordi din feminine side bliver fremhævet af de meget rå items. Jeg har personligt stjålet de store sølvsmykker, de casual tee´s sat sammen med stramme jeans eller leggins, og så meget gerne et islæt af noget vintage og slidt fx slidte cowboyboots, eller en slidt læderjakke.

In my personal style journey, Im inspired by my old rock n roll heros from Guns n Roses. Steal the look with big silver jewellry, casual tees and tight jeans or leggins. If you are a very femine girl, this look will really look great on you, because the raw look, will make your femininity stand out:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar