torsdag den 5. november 2009

Begyndt at finde min stil/finding my personal style

Da jeg bygendte min blog for snart et år siden, var den egentlig første skridt på vejen ud i en personlig stil. Derfor hedder min blog også "Style me up please". Jeg var da ikke stilforladt, eller stil-blind for den sags skyld, men jeg sad bare fast i en stil som jeg var vokset fra. Jeg er 33 år og er dermed officielt trådt ind i de voksnes rækker;)). Til jer unge piger; Nej, man føler sig sgu ikke ældre som 30 årig eller mere voksen. Men man føler sig mere sikker på sig selv og sin egen krop. Når jeg tænker på mig selv som 20årig, så vil jeg ikke gå tilbage til den alder. Tro mig piger; Alt bliver bedre når du bliver 30 :).
Anyway så betyder min alder dog, at jeg ikke længere går i det tøj som jeg gik i da jeg var 21. Samtidig havde jeg en lang periode, hvor jeg var syg af stress. Og da jeg blev rask, var jeg en anden person. jeg var vokset som menneske. Og jeg ville gerne have en stil, som var mere mig. Og når jeg ser på min klædeskab nu ( eller mit fiktive klædeskab, eftersom vi stadig bor midlertidigt i en lille et-værelses, indtil Pastoren får fast præstestilling), så kan jeg nu se, at den afspejler mig. Den er stadig ikke perfekt, men jeg er kommet tættere på. I løbet af den næste uges tid, vil jeg kortlægge min stil, og de inspirationskilder jeg har. Jeg håber du kan bruge den som inspiration:)

When I started this blog, it was ment as a documentation of my own journy towards my own personal style. In the next 7 days, Im going to descibe the result. I hope you´ll get inspired to:)


Photobucket

Ingen kommentarer:

Send en kommentar