fredag den 25. december 2009

Todays outfit/Dagens outfit

Så er det dagen derpå - total afslapning:). Vi holdt julen sammen med mine forældre, min mormor og min onkel. Og det er sikkert den sidste jul, vi kan holde ude, da vi med stor sandsynlighed sidder i præstegård næste jul, hvilket betyder at Pastoren skal stå for gudstjenesten.

Jeg syntes, jeg fik nogle rigtig gode gaver; 2 gavekort på hver 500 kr, en Normann Copenhagen "græs" vase i stor og et hjemmelavet gavekort til en Iphone fra Pastoren (han kunne ikke finde ud af at bestille den). Uhhh hvor jeg glæder mig til at modtage den:)

Jeg havde en vintage kjole på, samt mine Marguerit-smykker. Jeg syntes, de passede til kjolens stil, samt til selve "eventen" - jul er for mig, en klassisk fest, og den kræver en klassisk beklædning;)








Ingen kommentarer:

Send en kommentar