torsdag den 31. december 2009

Nytårsønsker

Du godeste! Året er allerede gået og i aften er det nytårsaften. Jeg syntes, 2009 har været træls på nogle områder. Dels har vi boet størstedelen af det i en lille mikrolejlighed, med alle vores ting opmagasineret, mens vi har ventet på det rette præstejob og dertil hørende præstebolig. Og det var også i år, vi fik beskeden om, at vores fremtidige babyer skulle produceres i et reagensglas. Så jeg er ikke ked af at sige farvel til 2009. Ud med dig, og ind med et forhåbentlig bedre 1010. I år begynder vi på føromtalte baby-projekt, i år er det ret sandsynligt at vi får vores præstebolig, i år får jeg min lille mopsehund, og i år fejrer pastoren og jeg vores 2 års bryllupsdag:)

Det, jeg rent materielt glæde mig mest til i det nye år, er ikke et stykke tøj eller et par sko. Nej, det er et produkt, som rygterne siger kommer og som man faktisk ikke aner så meget om endnu. Det skal på forhånd siges, at jeg er ret vil med Apples produkter. Jeg vil enormt gerne have Mac igen, når økonomien tillader det. Og rygter siger, at netop Apple kommer med en ny type computer, en såkaldt tablet. Det er en slags forstørret Iphone (uden telefondelen), med touchscreen. Man regner med, at den bliver 10-12" og at prisen kommer til at ligge på 700 - 1000$. Uhh jeg glæder mig:). Måske bliver den allerede afsløret i januar og kloge hoveder gætter på, at den kommer til at hedde ISLATE.




Her ses et kvalificeret gæt på hvordan Islaten kommer til at se ud. Den ligger sammen med en Iphone, så størrelsen og designet kan tydeligt fornemmes.

2 kommentarer:

  1. Rigtig godt nytår med ønsket om en masse godt til dig i 2010 :)

    Kh Maria

    SvarSlet
  2. Mange tak, og i lige måde:). Glæder mig til fortsat at følge din blog i det nye år:). Og forhåbentlig kan vi få mødtes til en kop kaffe/the også:)

    Susie

    SvarSlet