tirsdag den 22. december 2009

Style inspiration

For tiden er jeg lidt inspireret af 3 ting; 1) Brigitte Bardots look - den tunge make-up og det skønne "lige stået ud af sengen"-hår, 2) det meget rockede med læder og pels, og 3) det glamede, næsten kitchede bling bling både mht smykker og negle. Og det der holder looket sammen, er den klassiske Chanel.

These 3 things inspires me at the moment: 1) Brigitte Bardot with her heavy make-up and "just out of bed"-hair, 2) the rock look with fur and leather and 3) glamed out all totally bling bling, in both jewellry and nails. The whole look, is pulled together by the classic Chanel bag.




2 kommentarer:

  1. Hej Susie. Vil bare lige kommentere med et smil :) Fin blog du har, god inspiration - jeg har netop tilmeldt mig! Besøg meget gerne min blog ud hvis du lyster: thelostdays.wordpress.com <3

    SvarSlet
  2. Mange tak, og det vil jeg gøre:)

    Knus,
    Susie

    SvarSlet