fredag den 25. december 2009

Tagget i en blogleg:)

Jane og Stine fra Shopaholic Sisters en fremadstormende modeblog, der bla. nyligt samarbejdede med Friis & Co. har tagget mig en en blogleg og jeg takker for æren:). Jeg vil besvare den så godt som muligt:)

3 ting som jeg husker, som var det i går

1)Jeg husker følelsen af ikke at have noget pænt tøj, nogle kjoler el.lign at tage på til min første store fest. Jeg havde ellers være en drengepige, og indtil et par år inden, gik jeg slet ikke op i tøj. Men nu hvor jeg gjorde, havde mine forældre ikke råd til at købe nyt tøj til mig. Så for første gang i mit liv, følte jeg mig ringere end de andre i min klasse. Jeg syntes, det var så flovt at indrømme, at jeg ikke havde noget pænt tøj. Og rent faktisk tror jeg, at den følelse fra dengang, stadig påvirker den måde jeg shopper på i dag. Og at det sommetider er derfor jeg en sjældent gang får forkøbt mig...
2)Min røde kat Oliver har jeg haft hele hans liv. Jeg havde hans mor i forvejen, og hun blev så gravid. Jeg valgte at beholde Oliver, og har aldrig fortrudt det. Han er 13 år gammel nu, men jeg husker, som var det i går, den gang jeg tog ham ud, fra den fine hule missemor havde lavet til sinde killinger. Hans øjne var kun åbne i små trekanter, så det var begrænset hvad han kunne se. Men lige så snart jeg havde tage ham ud, og han opdagede lyset og verdenen udenfor, tumblede han rundt i mine hænder for at komme løs, og ned på gulvet hvor han kunne udforske. Han kunne ikke engang stå ordenligt på sine små ben endnu, men frem ville han. Den livslyst han viste, som jeg stod med ham i mine hænder, var SÅ imponerende og han har den stadig efter 13 år:)
3)Mit bryllup. Der er faktisk dele af mit bryllup som jeg har glemt, fordi jeg var så stresset. Men jeg husker meget klart, at jeg stod ude i våbenhuset med mine brudepiger. Alt var rettet til, og jeg tog et par dybe indåndninger og beordrede så døren til kirken åben- nu var jeg nemlig parat! Men så måtte kirketjeneren, med et lille smil fortælle mig, at vi først skulle gå ind når klokkeslagenen havde lydt. Jeg var bare blevet så vant til at skulle planlægge det hele, at jeg havde glemt, at selve ritualet nok bare skulle overlades til kirkepersonalet:))

3 ting jeg ikke kan lide

1) Dumme mennesker (her taler vi ikke om uintelligente mennesker, men om mennesker, der gør dumme ting)
2) Den der selvcentrerede, jeg-kommer-først og jeg-har-ret-til attitude som er så udbredt i disse år.
3) Bøller (mennesker der ved hjælp af angst, trusler, vold osv. tvinger deres vilje igennem)

3 ting jeg godt kan lide

1) At blive klogere
2)Kærlighed
3)Gaver (EEEEELSKER at få gaver)

3 blogs jeg besøger dagligt

Se det er faktisk lidt svært, for jeg bruger Googlereader, og har over 100 blogs tilmeldt. Jeg tjekker efter nye indlæg flere gange dagligt. Men den blog som jeg har fået min største inspiration fra, er Camilles blog . Samtidig er jeg også dybt misundelig over, hvor dygtig hun har været til at udnytte mediet, så hun rent faktisk er på vej til at kunne gøre hendes blog, til hendes karriere.

3 sange jeg hører for tiden

1) Lady Gaga "Bad Romance"
2) Rihanna "Russian Roulette"
3) Britney Spears "3"

3 tv-programmer jeg følger med i

1) The Daily Show
2) Troldspejlet
3) De unge mødre (jeps jeg indrømmer)

3 bloggere jeg udfordrer:



God jul til jer alle:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar