lørdag den 5. december 2009

Sonia, Sonia, Sonia

Som så mange andre skulle jeg lige tjekke den nye Sonia Rykiel for H&M kollektion i morges, da den kom til salg på nettet. Jeg var lige ved at blive nervøs, da jeg blev mødt af et "alt optaget" skilt på hjemmesiden. Heldigvis kunne jeg hurtigt komme igennem, og jeg fik da også udvalgt mig lidt ting. Jeg var især interesseret i de nude og de sorte gennemsigtige dele. Så jeg udvalgte mig bh nr. 3, hofteholder, body'en og trusser på billede 1. På billede 2 valgte jeg bh nr. 2 og 2 slags trusser. Tingene kommer dog først sidst på måneden, da jeg har valgt at få dem sendt sammen med en anden bestilling. Jeg kan dog også godt vente;). Jeg er spændt på hvad I andre fik købt:)




2 kommentarer:

  1. Jeg synes den tredje bh på det første billede var så fin og smuttede forbi H&M idag, men da jeg prøvede den sad den helt mærkeligt, men den var stadig vidunderlig smuk :) Det er virkelig lækker kvalitet og enormt feminint undertøj. Glæder mig til at høre hvad du synes når du får dit

    // tille-eightyseven.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Glæder mig også til at mærke dem irl:). Den første bh-type plejer ikke at klæde mig - pigerne ser bare ikke godt ud i den;))

    Knus,
    Susie

    SvarSlet