onsdag den 7. oktober 2009

Chanel Jade

Som skrevet i et tidligere indlæg, har jeg fået fingre i en af Chanels hypede Jade negelakker. Jeg er ret vild med Chanels neglelakker, fordi de for mig, er en lille prisvenlig luksus i dagligdagen. Og så syntes jeg, de er super lækre at lægge på. De lægger sig fint og jævnt, og resultatet har endnu ikke skuffet.
Nu har jeg så prøvet Jade-neglelakken, og jeg syntes ikke den skuffer. Om den ligefrem er flere timers ventetid i en kø udenfor Magazin værd, det må være op til den enkelte. Men jeg kan godt lide, at den er helt anderledes end de andre farver der har været fremme i et stykke tid, nemlig de orange og de mørke. Denne farve vækker helt sikkert opsigt, og kan bruges både sommer og vinter. Det syntes jeg nemlig ikke Orange Fizz kan - den er hovedsagelig en sommer neglelak. Men hvor orange Fizz kunne nøjes med et enkelt lag for et sart udtryk og to lag for et mere dramatisk udtryk, kræver Jade to til tre lag. Og som det ses på billedet, dækker den ikke helt massivt. Men det gør bare ikke rigtig noget, syntes jeg, for lakken ser bare godt ud. Og det skal siges, at jeg godt kunne have lagt et tykkere lag. Som det ses på det sidste billede (der er fundet på nettet), kan man sagtens få den til at dække bedre, og hvis man er rigtig hardcore Chanel fan, kunne man jo ligeledes få lagt et lille guld Chanel logo på en af neglene :)


Photobucket

Photobucket

Ingen kommentarer:

Send en kommentar