mandag den 5. oktober 2009

Celebrity Trendsales

Photobucket

I dag løber en ny omgang af Celebrity Trendsales af stablen. Hvis du ikke stiftede bekendtskab med dette arrangement før, så kan jeg fortælle, at det er her du kan få fingre i tøj, som forskellige berømtheder har sat til salg på Trendsales. Og du kan endda gøre det med god samvittighed, for pengene går ubeskåret til forskellige velgørende formål, bestemt af den enkelte celeb.
Det er et rigtig godt projekt, syntes jeg, og jeg har glædet mig til at se hvilke skatte der vil komme til salg denne gang. Trendsales har indtil videre i deres pressemateriale offentliggjort disse billeder, og det lover godt, syntes jeg.

I løbet af de næste 4 uger, hvor eventet kører, vil donationer blive sat på auktion fra Gun-Britt, Malene Malling, Christian Stadil, Uffe Buchard, Charlotte Torpegaard, JaConfetti, Malene Juhl Jørgensen, Marianne Dulong, EUROWOMAN, Grevinde Alexandra og Noir ved Ingwersen og mange flere.


Photobucket
Trine Skoller

Photobucket
Noir

Photobucket
Rützou

Af mærker vil være YSL, D&G, Burberry, smykker fra Figaros Bryllup & Marianne Dulong, showpieces fra Trine Skoller, Noir og Rützou (se ovenstående billeder), og ikke mindst en kæmpe beautykasse fyldt til randen med alt hvad man kunne ønske sig af dullegrej og som prikken over i'et; Den berømte og eftertragtede BALMAIN jakke :).

Jeps, det burde være muligt at købe sig fattig. Jeg glæder mig personligt til at se grevinde Alexandras donation, beautykassen og ikke mindst Balmian jakken. Du kan finde auktionerne HER & HER.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar