fredag den 10. april 2009

Lidt prinsesse er man vel altid

Jeg indrømmer med det samme, at min yndlingsfarve i al hemmelighed er babylyserød. Adspurgt vil jeg nok sige lyseblå, men det dækker bare over at jeg som 33 årig stadig er lige så tiltrukket af prinsesseuniverset som da jeg var 7. Jeg har dog så meget selvdisiplin at jeg ikke uden videre giver efter for denne tiltrækning. lidt prinsesse skal der dog til, så dette outfit er præget af lyserødt, dog iblandet lidt råhed.

Lidt prinsesse er man vel altid

Jeg skal have købt mig nogle ripped jeans til sommer. Man siger ellers, at hvis man gik med en modedille da den først kom frem, så skal man ikke kaste sig over den, når den kommer igen. Jeg var teenager i 90'erne og lyttede samtidig til Guns n Roses og Metallica. Så ripped jeans var en del af uniformen for mig. Alligevel overgiver jeg mig endnu engang til dem.
Ringen, som er en rigtig prinsessering, drømmer jeg om. Med en lyseblå eller endnu bedre med en lyserød sten:) Derudover leder jeg med lys og lygte efter et par lyserøde ballerinaer.

DAMN jeg glæder mig til sommer:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar