torsdag den 23. april 2009

Er du parat?

Så er det i nat, et par minutter i midnat, at Matthew Williamsons kollektion for H&M er i handlen. Jeg ville svært gerne have have både den multifarvede paillet kjole og den korte kjole med påfuglemønstret. Desværre er pailletkjolen ret dyr, så jeg nøjes bare med påfugle-kjolen:))"Kedeldragten" (som jeg syntes den ligner), er også ret fed, men jeg syntes, dels jeg er for gammel, dels for bredhoftet til den. 
Jeg håber, at jeg kan købe kjolen over nettet, hvis jeg sidder parat på klokkeslaget, og lykkes det, poster jeg selvfølgelig et billede af påfugle-kjolen herinde. Jeg er ret spændt på, hvordan 2. del af kollektionen ser ud, men det bliver jo først afsløret i maj måned. Matthew Williamson er især kendt for sine farverige, eksklusive kjoler i luksuriøse materialer med perler og pailletter. Men prisen har også været herefter. Derfor er det jo skønt, at vi almindelige tøser nu også får mulighed for at sætte kløerne i hans designs.Han har i øvrigt selv udtalt til Costume ang. samarbejdet med H&M: 

Jeg er vild med den her slags samarbejder, der gør designtøj tilgængeligt for alle.

Nu glæder jeg mig bare til at se, hvad I andre bloggere får  købt fra kollektionen :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar