tirsdag den 14. april 2009

At blive elsket, som den man er

Jeg blev gift sidste år d. 21. juni. Da jeg mødte min mand for 3 år siden til august, havde jeg egentlig opgivet at finde en mand, jeg kunne holde ud at tilbringe mit liv med. Jeg var dog sikker på, at jeg ville have børn, så min plan dengang var, at jeg ville påbegynde en inseminationsprocessen året efter, med mindre prinsen kom forbi. Og skæbnen er jo ofte sådan, at tingene sker når vi mindst venter det. Desværre har skæbnene det også med at sparke os gevaldigt i bagenden sommetider, og det gjorde den også denne gang. For min mand har meget nedsat sædkvalitet. Faktisk så nedsat at vi kun kan blive gravide med mikroinsemination. Jeg er dog overbevist om, at det nok skal lykkes for os. Jeg vil under ingen omstændigheder besejres af noget så minimalt som sædceller;).
Anyway, så skete der jo det fantastiske, da jeg mødte Tom (min mand), at han elskede mig, som jeg var. Jeg har ellers altid passer godt på mit udseende, men pludselig blev det mindre vigtigt. For han elsker mig selvom jeg er morgengrim (og sur), syg, stresset, går rundt i joggintøj eller har taget et par kilo ekstra på. Det er selvfølgelig fantastisk, men samtidig kan jeg mærke, at jeg er begyndt at være mindre opmærksom på, hvordan jeg ser ud. Så nu skal de 4-5 kg, som jeg har taget på altså af. Jeg ved det ikke lyder af meget, men når man kun er 155 cm høj, så fylder det altså en del. Jeg vil gerne ned omkring 50-52 kg. Men samtidig ved jeg, at jeg ikke må tabe mig for meget. For selvom jeg syntes, jeg ser bedst ud uden de trælse kilo, så skal vi snart igang med vores fertilitetsbehandling, og faktum er, at naturen bedst kan lide at vi kvinder har lidt sul på kroppen. Så er vores kroppe mest parat til at blive gravide. Så jeg skal passe på at jeg ikke bliver for tynd. Så jeg går lidt langsom til værks. Indtil videre vil jeg bare gerne tabe 2 kg. Og så må jeg i motionscentret noget oftere, så jeg får en tonet krop, men ikke nødvendigvis et for stort tab af fedt depoter.
I morgen går jeg i gang - wish me luck:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar