søndag den 3. maj 2009

Et par dage siden

Det er vist ved at være et par dage, siden jeg sidst skrev herinde. Jeg har dog en god undskyldning, for vi er rykket midlertidigt til Herlev, hvor vi skal bo, mens Toms vikariat står på. Selve flytningen skete i fredags, og selvom vi ikke tog møbler osv med (det er en møbleret lejlighed vi har lånt), havde vi alligevel en trailer med top slæbende bag svigermors bil herover. Årsagen? Mit tøj :) . For jeg har simpelthen svært ved at undvære mit tøj i længere tid af gangen - hvad nu hvis jeg pludselig står og mangler netop den bluse, som jeg efterlod i Århus?? Næ, den går altså ikke. 
I dag blev Tom så officielt indsat i sine kirker af domprovsten. Og det var også dagen, hvor jeg opdagede det kristne sakramente, som en vældig velsignelse , nemlig nadveren. Jo, jo jeg kendte da godt nadveren og har modtaget den utallige gange. Men nu skal Tom til at give mig nadven og dermed syndsforladelsen. Det åbner op for muligheder. Jeg har for fremtiden planlagt at oplyse ham om de Chanelsko, jeg bare måtte købe, Balenciaga tasken jeg ikke kunne gå glip af, eller alle de andre køb som han normalt ikke syntes er den bedste investering. Det vil jeg gøre, lige så snart han har givet mig vinen (Jesus blod), og lige inden han skal til at give velsignelsen. Så burde den tilgivelse være på plads;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar