søndag den 31. maj 2009

Her har I mig tilbage

Så sidder jeg ved min egen, helt nye lyserøde MSI VR220. Det er en rigtig tøsecomputer og jeg er rigtig glad for den. Pastoren og jeg behøver ikke mere slås om hvem der skal op nettet YES!

Er I inspireret af blogge, spørger jeg dumt. For hvorfor skulle vi dog ellers følge med i, hvad andre piger måtte finde moderigtigt. Jeg er pt inspireret af 2 blogge; Den ene er Nicolerichiefashion , fordi det er en af de blogge der hurtigst og bedst viser de nyeste billeder af Nicole Richies outfits - hun er jo den største inspiration, rent modemæssigt, for mig. Den anden blog er Clamour for Glamour , som er Camilles blog. Hun formår at kombinere det eksklusive, med det økonomiske. Hun har lige fået fast læser nr. 1500 og det er fuldt ud fortjent. Men hvordan får man så mange læsere - ud over at have en god blog naturligvis? Skal jeg fx være bedre til at få andre til at linke til mig, hvis jeg linker til dem? Nogle bud? Hvad gør I?



Ingen kommentarer:

Send en kommentar