fredag den 22. maj 2009

Soon to come...

Jeg har desværre ikke kunne skrive herinde den sidste uge, for jeg har haft drøn travlt med at layoute Dialogcentrets medlemsblad. Jeg laver lidt frivilligt arbejde for dem, og dette er en af mine opgaver. Samtidig går der nok endnu en uges tid, før jeg skriver igen, for vi har pt. kun 1 computer herhjemme, og desværre må jeg overlade den til min kjære husbond i disse dage. Til gengæld får jeg snart min egen lille pc. Jeg ville egentlig gerne have en Apple computer, men det er pengepungen ikke lige til. Så valget står mellem to små bærbare. Denne MSI VR220 i lyserød:


















Eller denne MSI X340 i hvid:






















Den lyserøde MSI er langt den stærkeste maskine. Men den hvide er super smuk i sit design. Og den er meget tynd og let. Spørgsmålet er jo, om jeg får brug for den lyserødes muskelkraft, når jeg hovedsagelig skal bruge den til tekstbehandling, netadgang og The Sims? Jeg syntes det er svært at vælge....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar