søndag den 10. maj 2009

Dårlig samvittighed

Har holdt lidt pause fra min blog. Vi er lige flyttet midlertidigt til Herlev, og det tager sgu kræfter at komme på plads. Derudover blev jeg selvfølgelig syg:/. Jeg er ikke helt på toppen endnu, og da jeg allerede én gang har posted billedet af en syg og ynkelig Susie herinde, finder jeg det ikke nødvendigt at gøre det igen:). Derfor kommer de næste par indlæg til at handle om inspiration, og ikke hvad jeg har på den dag.
Jeg valgte jo i øvrigt at tage alt mit tøj med herover, men da vi skulle pakke traileren og køre, var der ikke plads til vores bøjler. Derfor ser mit tøj sådan ud for tiden - bemærk hvordan tøj stativet står næsten tomt, og hvordan det tøj der skulle hænge pænt på stativet, på bøjler, nu er elegant placeret i en sort sæk på gulvet: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar