tirsdag den 14. december 2010

Make me wanna die

Der var især 3 film i løbet af året, jeg elskede så meget, at de kom på min all time top 5: Inception, Zombieland og Kick-Ass. Kick Ass var visuelt en eksplosion, og så var lydsiden brilliant. En af de absolut bedste sange, er overraskende nok et single udspil fra Taylor Momsen fra Gossip Girl. Jeg har set en million billeder af hende efter hendes rock stilskifte. Men jeg anede ikke, at hun faktisk var en solid sangerinde. Jeg er efterhånden så vant til pop/rockprinsesser med poleret overflade, men ingen musikalsk talent. Men Taylor kan faktisk synge. Og dette nummer drypper af respekt for de musikalske forebilleder som hun stiller sig på skuldrene af. Det er et solidt rocknummer, af den slags jeg virkelig godt kan lide. Hendes band hedder "The pretty reckless", enjoy:)







Ingen kommentarer:

Send en kommentar