tirsdag den 20. januar 2009

Små blå æsker




Tiffany fascinerer mig! De små blå æsker, der symbolisere luksus, smag og eksklusivitet. Tænk at kunne lege Charlotte (Sex and the city) og få carte blanche til at vælge nøjagtig hvilken forlovelsesring i butikken man vil have. Nå ja, det er måske lidt sent for mig, for jeg er godt gift, men et egentlig frieri blev det aldrig til, så måske kan det lade sig gøre alligevel? Altså i en verden hvor min mand tjener en anelse mere end en præsteløn.

Jeg er nu i øvrigt glad for min vielsesring, der blev lavet af gammelt guld i Ghita Ring-stil.

Min mand og jeg har besluttet at vi skal til NY så snart økonomien giver os muligheden, og så skal jeg selvfølgelig i Tiffanys (blandt andet). Og det kunne da være fantastisk at få en af de små blå æsker med hjem. Det kunne fx være et vedhæng til mit armbånd eller en halskæde. På deres hjemmeside har jeg fundet 2 vedhæng der kunne være en mulighed. Det lille blå vedhæng (se billede) eller , hvis man mand og jeg på det tidspunkt er forældre, en lille lyserød eller lyseblå barnevogn. Tjae drømme kan man jo altid:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar