lørdag den 5. september 2009

Hvad mener du?

Det bliver nok lidt sløvt med indlæg de næste par dage, for Pastoren og jeg tager til Århus og får tømt vores lejlighed. Det hele skal opmarganiseres, indtil Pastoren får en fast stilling, og vi kan flytte i præstebolig.
Men når nu jeg ikke kommer til at kunne lægge indlæg herind før onsdag, vil jeg egentlig gerne høre lidt fra jer, kære læsere. Det er jo helt vildt, at 40 mennesker står som faste læsere, og at der pt. kommer mellem 70 og 100 mennesker forbi dagligt.

Det er SÅ skønt, mange tusinde tak:).

Men jeg vil gerne gøre min blog endnu bedre, så jeg vil gerne have lidt feedback fra jer. Er layoutet som det skal være? Kunne det være bedre? Hvilke indlæg kunne I tænke jer at se flere af? Hvad mangler bloggen generelt? Hvad skal der til, før DU ville anbefale bloggen til dine venner?

Jeg håber at høre fra så mange som muligt:)

Knus,
Susie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar